Reîncărcare instantă,
în rutina urbană zilnică

Promise

Suntem un punct de reper în drumurile de zi cu zi, prin rezolvarea nevoilor imediate, ce țin de rutina urbană și o facem într-un mod rapid, prietenos și la îndemână.

Misiune

Misiunea noastră, este aceea de a acționa ca o rețea urbană de C-store, care oferă soluții rapide într-o singură oprire, pentru nevoi cotidiene. Contăm în viața oamenilor prin capacitatea noastră de a fi acolo, prezenți, de a asigura produse de strictă necesitate și de impuls și servicii rapide, care îi ajută pe oameni să câștige timp.

Viziune

Să fim stația ta urbană de reîncărcare, nr. 1 din România.

Valori

La Inmedio, valorile noastre reprezintă busola prin care ne ghidăm acțiunile în servirea nevoilor clienților noștri, în fiecare zi.

adaptabil
flexibil

agil
proactiv

eficient
pragmatic

curios
inovativ

Istoric

Inmedio este unul dintre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Lagardere Travel Retail România, cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească, în peste 200 de locații din Galerii Comerciale, Mall-uri și Kaufland. Brandul a trecut printr-un proces-de reamenajare și design începând cu 2018, pentru a răspunde mai bine nevoilor consumatorilor și printr-un proces de redefinire a platformei de brand, începând cu anul 2020.

La Inmedio clienții regăsesc o varietate de produse de la: cafea, băuturi, snacks, cărți, reviste naționale și internaționale, colectibile, multimedia, OTP, tabac și accesorii, cadouri, jucării și servicii (bilete evenimente, loto, plată facturi, reîncărcare electronică). Cu suprafețe intre 40 și 60 MP, magazinele Inmedio își așteaptă clienții în Kaufland, Galerii Comerciale și Mall-uri.

Testimoniale parteneri

Merlins Beverages

În calitate de producător de băuturi răcoritoare premium, Merlins Beverages a regăsit în Inmedio, chiar de la lansarea gamei Vitamin Aqua, un partener cu un concept ready-to-go fresh, foarte compatibil cu direcția de dezvoltare a brandurilor din portofoliul propriu.

Colaborarea noastră s-a bazat pe promovarea reciprocă a brandurilor prin derularea unei serii de campanii de trade-marketing, dar și prin intermediul unor acțiuni de promovare dedicate platformelor online.

Daniela Gigiu

De-a lungul anilor am crescut împreună, iar colaborarea noastră a fost un mare plus atat de imagine cat și în sprijinul expansiunii. Inmedio a sustinut un brand 100% romanesc, pe care l-a adus în toate colturile tarii. Pentru aceasta îi mulțumim și sperăm la o colaborare cel puțin la fel de bună și în viitor.

Daniela Gigiu.
Director de vânzări – Profructta.